maandag 18 februari 2013

To blog or not to blog

Begin ik wel een blog of begin ik geen blog. Zitten de mensen wel te wachten op mijn hersenspinsels of is er dan echt sprake van een overkill van "Talentelink" op het internet? Kan ik überhaupt wel een beetje leuk schrijven? Ja, want dat is dan natuurlijk wel een criterium. Het moet wel een beetje met een knipoog allemaal.
En waarom wil ik eigenlijk bloggen? Is de drang om mijn gedachten de wereld in te knallen groter dan mijn bescheidenheid? Ik weet het niet. En toch betrap ik mijzelf erop dat ik al tikkend mijn toestenbord zinloos geweld aandoe.

Goed het besluit is dus genomen. To blog it is. Elke dag? Hemeltjelief, alsjeblieft niet. Elke week? Misschien..., maar misschien ook niet. Met enige regelmaat dat is het streven. En waar moet het dan over gaan? Tja, daar ben ik zelf ook nog niet over uit. Kan van alles zijn, maar ik gok erop dat ik me niet bezig zal gaan houden met de nieuwe Blond Amsterdam collectie of de laatste ontwikkelingen in GTST. Maar buiten dat sluit ik niets uit.
En of het altijd teksten zijn. Geen idee. Misschien knal ik er wel een keer een foto of een liedje in, of doe ik heel gek en ga ik dichten. Dat laatste is overigens niet heel waarschijnlijk, maar laten we eens niets uitsluiten.

Het begin is er. Het einde ook al, maar dat ligt hopelijk een heel eind voor ons uit. Mocht je me nou spuugzat zijn, kijk dan niet. Lijkt me het fijnst voor iedereen. Mocht je nou de onbedwingelijke drang hebben om nog eens vaker op mijn weblog te kijken, wees welkom, geef kritiek, geef ideeën doe wat je wilt, maar wat je ook doet, doe het oprecht. Probeer ik dat ook te doen.

@Talentelink

4 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat jij best op de hoogte was van de laatste Blond-ontwikkelingen!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Peter en Poekie: Dat klopt, maar dat betekend nog niet dat ik me er aan waag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is er mis met Blond Amsterdam en GTST?

    BeantwoordenVerwijderen